jueves, 12 de abril de 2012

Relax i Bona videtaa!!



Pos Buenoo aquí les fotos dels últims dies per Amposta! ^^

A la tornada en cotxe van baixar en natros la Sara & Company i vam anar direcció Vilafranca del Penedès voltant tota la muntanyeta de poblet en poblet per estalviarnos 10 euros en los peatges! x'DDD

Pero em va molar, no sabia que per aqui dalt habia tanta muntanyeta i veeerd! ^^

Iau un cop pel poble, passegem les xuxis pel canal.. pel Jardí del Bou.. per la Torre de la Carrova..
Alego visita per Roquetes.. passem a buscar al tito Vicentet i com no estava li dixem notetes al cotxe, havore si aixi me cnt d'una vegada!  jaajjajaja! I resulta que el tio s'ha canviat de mov! Si esk...!! U_u..
En fin.. a la nit, cap a la Casa Okupa de la Cava a pels concertets gratis iau alli retrovada en penya que fa temps que no veeig, Richard, Pako, Jordi, Rose, Montsetes, Edgar..

I dilundres fem la rustideta a la l'Huguet, al Xaletet de Jordi en los pekes, Laureta i més penyeta.
Jo em poso a fer les brases i allí em vaig kdar! jejejej! ke mangrada fer foooc! ^^

Irees, per aqui Hospitalet tot com abans, pero amb unes angines de cavall!!

Aixx.. que poquet em queda ja de pràctiquees..!!! Nononono..!!

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario