miércoles, 4 de abril de 2012

No tot són flors i violes..


Pues si.. tal com deia ahir.. ja meu veia venir..

Al final sempre tinc que ser jo la que té que agafar les rendes de la situació...
La que tinc que acabar traient les forces i posar els punts sobre les is.. .... ....!!


En lo gran que és mamare xeic.. I ancara li tens que fer vore les coses a les males..
A munpare l'amargarà tot lo que voldrà i més.. Però pels meus collons que davant de mi no.

Així que res, com en vells temps.. ...
La única que diu les coses clares i planta cara aquí sóc jo..
La més menuda de "mungermans.." són 15Anys de diferencia.. Així que prácticament m'he criat totsola..
La que se preocupa i ajuda economicament.. ¬¬u..
Tot i sent jo la única que ni tinc faena, ni cobro del paro i pa colmo la que viu més alluny de tots..

Tingues fills pa naixo... De desagraïts està el món ple... u_U'


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario