martes, 24 de abril de 2012

Moving!!


Per Barna City

Tinc això abandonadíssim!!! jajajjajajaj!!

Però desde que he aconseguit el descompte de la T-Trimestre que no parooo! Muahhaha!
3 Mesos de viatges il.limitats per només 27€!! oeoeoeoee! (Que ja ho podrien haber fet abans collons!!)

En fin..! Dies d'anar amunt i avall recorrent tota Barcelona en busca de curring!
I solament tinc entrevistes para comercial de venta a domicili... Quina puta astafa! ¬¬u

Aquest vídeo ho resumeix molt be! Uajjajaja!
http://www.youtube.com/watch?gl=ES&v=M1Qnl6eGYUw

Lo bo de tot això es que m'ho passo pipa, volto tota Bcn i m'aprimo que no veigues! x'DDD


I ja han començat les Festes de Primavera d'Hospitalet de Llobregaat!! :D

Dissabte vaig estar tota la tarde amb la colla de l'Eskamot Diabolik saltant i ballant pel carreer!!
Weeee!! I com aquí no em coneix ningú, podia fer el jilipolles! jajajaja! Que be m'ho vaig passaar!!

I tot gràcies a la Juapa per pensar en mí, ja que l'Oscar traballava tota la tarde.. Pobret meu..!

Ancara tinc unes agulletes del copón!! jajajaja!
La merda és que ara no puc anar a tirar currículums..!! x'DD

Ah!! I pastetes de dits i coxinades que vaig fer pal picnic gòthic del domenge! jajajaj! :P

Tick... Tack..!!!

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario