domingo, 1 de abril de 2012

Meus 25 Anyeeets!!


..30 de Març de 1987..


25 Anyets ja tu!!! Com passa el teeeemps!!! Pfffft...!!
Però al menos puc dir que soc més Feliç que maai! :D

Ahir despepida del meu Inyu, que pobret li va tocar currar de tarde al final i no va poder baixaar en mi..!
Después de 6 Mesets bons sense separar-nos ni un dia, ara tocar estar una setmaneta sense vere'ns!! T_T

Menos mal que m'astic distreta per aquí! Ahir soparillo a casa Allande de Puta Mare en Alber, Esther, Tania, Jonathan, Allande i Joooo! ^^  Al final se mos van fer les tantes del Matí! x'DDD

Ja em dit de repetiiiir! jiijjiiijiiji
Havore si cau la rustideta de la Platja la setmana que be i l'Oscar perfí pot provar lo Jeeet..!! ^^

Fotos:
1. Pastel de capes de crepes en Nocilla del meu Inyuuu! (Tocinada Totaaal! joojojo!!)
2. Kit de supervivència per aquesta setmaneta sense el Xorbo! Uajajjaa!
3. La meva Yunetaaaa!! Que no se separa de mi en tot el diaaa!!! ñiñiiñiñi!! *_*
4. Pasteelet d'ahir la nit!! ^^

Iauuuu! Menvaig que no vull perdre temps per aquí interneeet!! :D

Tick.. Tackk!!!

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario