viernes, 27 de abril de 2012

L'Aigua



La Font de la Vida


Flipant em vaig quedar quan al curro en van mostrar tota la porqueria que tenim a la costa del Mediterrani..!!

Qui ho diria...!! Amb lo transaparent que es veu l'Aigua de l'aixeta..
La de Clor.. Calç.. Metalls.. Herbicides.. Arenilles.. Trihalometanos.. que hi han..

Segons la OMS l'aigua saludable está entre 5 i 100 PPM "Partícules per mil.lió"

Mentre que a Bcn i sobretot tota la zona del Llobregat.. l'Aigua de l'aixeta arriba fins a 600ppm

És pa flipar.. La prova més impactant que fem a l'analítica és la de l'Electrolísis..
On mitjançant la electricitat, és fan visibles totes aquestes partícules transformant l'aigua d'un color molt mooolt desagradable..  En fin, és per voreu.. També com la matèria orgànica absorveix tot el clor de l'aigua..
IMPRESIONANT!! Ja tinc ganes d'analitzar l'aigua del Delta!!  jajajaa

M'angrada molt el meu nou curro..! Però de moment vaig de puto cul amb les pràctiques de l'Esplai..!
Havore si acabo i meu amprenc més en calmaa..!!

I demà faig un sube-baja al poble a fer analítiques amb el meu jefe d'equip!
Bocadillos al canto i visites a saco paco!! Menos mal que a l'empresa hi ha molt bon rollo! :D

Però si ja tenia poc temps per estar amb el meu inyu...
Lo poc temps que estic a casa, ara me'l paso al portatil o pendent de trucades.. u_U..
És una merda endurte la feina a casa i no poder desconectar...!!!
En fi.. La feina és la feina tú! Sols espero que almenos tot el sacrifici mereixi la pena..!!

Tick... Tack..!!


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario