lunes, 24 de septiembre de 2012

Xaleraa

Cafes.. Xupitos.. Birres.. Cubates.. Coctels.. Birralitros..!!

Esta semaneta per les Ampostes a sigut bastant alcoholizada! jjajajaja
Llàstima no tindre opcions on anar de nit... un dilluns a les 3 del mati tot tancat..!! U_u

Dimecres soparillo en Vicentet i alego en paco vam tancar lo Raco! quina fumada i quina bufa! x'DDD
Bons ratets en Noemí, Vane, Allande, Esther, Susi, Lorena, Laureta, Carina, Judith i Naimeta!

I el dissabte va ser la hostiaa! Al tren no em van fer pagar per la Blacky! ^^
Alego dinarillo en lo meu xic al Chino de Plaça Espanya, just lo mateix de quan mos vam liar fa un anyet! :P
I pal Castell de Montjuic a pata! On fan espectacles de trapecistes, malabaristes i fato guay Gratiss! ^^
Pero ens trobem un arbre pel camí i claro.. em de fer el capullo un rato..! x'DD
Alego el Circ una passada, també feien titelles! ejjeeje i vam trobar un puesto xulo pa comprar masses!

D'allí vam fer cap a pata també hasta les Rambles i.. como no! La taverna de l'obella negra!
Pero esta vegada vam fer Sangrietees i un futbolinarros! Alego bocata i birra de tirats i pal Tequila!!
Mes birra i demanan i escoltant musica pels cascos! ajjaja Pero era una mica caret aixi que.. pa Marina!
Que el Seferino ja esta obeeert!!! Ohh Seehh!! Iauu.. un litro de birra per cap! i de fondo..
Extremoduro, Marea, S.A., La Polla, Sober, La fuga, Rob Zombie, Reincidentess..!! *__*

Alego pogos per allí hasta que mos van tancar el bareto i de camí pal metro.. un carrito!!! Como No! jajjaja
Esta vegada lo vaig portar jo a n'ell ! Hasta que mos vam trobar els picoletos i vam aparcar el carrito a un cotxe, pero claro com mos van vore.. almenos vam dixar-lo contra la pared...! jajaja

Domenge i avui  en les Bikes pa les Festes, Pa Sagrada Familia il Piromusica de les Festes de la Mercè!
Lorena i jo en Bike, Blacky a pota i l'Oscar en Patins! jajajaja! I claro.. en tanta penya pel mig...
Anavem cridan pa que s'apartesen del carril bici! Carril Bici!! Carril Bicii!!! Graciees!! jajajajaja

I algun capullo ancara remugaba..! que Collons..! Les Senyals i el Carril bici esta para algo..!!
Si tens celets la propera vegada vens en bici i adelantes a la penya! Uajajjaja!