domingo, 16 de septiembre de 2012

Pel Poblee!


Pos jastic aquí atravolta! jajajja

Primeres paradetes pel Raco! como no! x'DDD
I d'allí vam fer cap al Free hastas les 3 de la matinada: jo, Tery, Miguelet i Jota.

Avui domenge em pirat en les gosses pa l'alta Torreta enfrente de la Carrova!
Feia la tira que no l'anava a vore tú, de la meva època d'anar sempre en bike per allí fins Campredo!
Que tiempos! l'Escola Taller..! x'DDD quin fart de riure en Tery i Miguelet recordant aquells anys..!

Avui munxic a marxat pa Barna i fins dissabte que bé no ens vorem lo pel!
Pero diras que ho portem millor això ara, no com l'altre cop que no s'abia si tornaria..!
A més, m'apetix gaudir i aprofitar el bon temps per la meua Terra i amb la meva gent!

I rees, Alego Birretes al Golden en Lorena on ens teniem que fotre al dia i al final res..!! jjajjaja
Pero bueno, tenim excusa per kdar per Barna! Quina ilu tornarte a tindre per allí! ^_^

I demà caferots en Allande que vaig tindre que pirar sense despedir-me!

Tick.. Tackk!!

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario