viernes, 14 de septiembre de 2012

Per Barnaa


Fotos de l'11 de Setembre abans de la manifa!!

On vam dinar per carrer tallers i ens vam fotre fins al cul de beure Volls Damm! jajaja

I res! Perfí estic acaban la dichosa memoria!! I demà pirem pal Poble amb la Blacky! ^^
Jo com sompre intentaré estar-me una setmaneta, ja que els ultims dies em van deixar molt que desitjar!

Havore si estan pel poble em truca el del bar i puc currar uns dies fins que m'agafen de peluquera a Barna!
Tant de temps buscant faena.. i ara em surten dos! De cambrera al poble i peluquera a Barna! x'DDD
Quin dilema! jajajja! Pero realment m'interessa més la peluqueria, ja que em paga cursos i mes peles! :P

Video dels meus gatets i la Blacky!! x'DD
http://www.youtube.com/watch?v=x3Ri_bu4ci8&feature=youtu.be

Tick.. tack..!!

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario