martes, 26 de junio de 2012

Per les Amposteees!


Res més millor per desconectar de la ciutat...
Que tornar al Poble després de tant de temps!!


1era parada dixar els gatets per casa i dinar.
2ona.. Voll-Damm al canto en Miguelet
3era.. Abraçadota Machaca Ossos a la meua Mimí!!!

Alego maiks pel riuet.. Shaileta.. Allande.. Soparillo en Miguelet, Mimí, Tery i la novieta..
més birretes al racò on ens posem al dia.. Recordem viejos tiempos de Zulo.. Hendrix.. Borraxeres..
Anècdotes de les primers Fumades.. etc. Una nit com feia temps que no disfrutaba tant! ^_^

Total.. me gito contenteta.. dormo 5 horetes.. Allande em passa a buscar per fer lo caferet en Esther..
Alego portem a Nayara al dentista.. (que pobreta quina angúnia..!) Després m'invita a dinar en ells..
Fem cous-cous en carn i una bona ensaladeta.. em quedo jugan en Eyden fins que ella marxa al curro..
I cap al Llar, a pel caferet de sempre en Mimí! Més tard ve la Judith i marxem al riuet a fer maikets..
Ne'm a vere a Shaileta.. passem pel de Montsià.. ens fartem com a tosines de xuxes.. tornem cap al riueet.. Monsetes ens passa a buscar.. voltem en lo cotxe.. més maikets.. alego ens llança al racò.. fem uns quintets.. on em trovo en Joseluí, Pauleta i Lauraa! Xerrem un bon rato, iau, cap a casa que ja toca..!
Que tinc al xorbo i munspares abandonats! x'DDD

La Putada de tot, és que munspares ja no viuen a Amposta i ara toca buscar-me la vida per anar..!

Menos mal que tinc amics que m'astiment de veritat i no tenen problema en vindrem a buscar si m'unpare necesita el cotxe, ni en oferir-me un llit on dormir ni casa per menjar. Tot només, per tal de tenir-me més aprop i aprofitar més el temps en mi! Si és que.. Tinc amics que valen mil Tresors!!! :'D


Ara que.. Maretameua de lo que t'acabes enterant están al poble..!
Realment és més trist del que em pensava...
Tard o d'hora s'acabarà descubrint tot lo Pastelón...!!!

"Aunque la mona se vista de seda.. mona se queda! "

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario