jueves, 28 de junio de 2012

Cumple Mimí!!


Bons ratets i en bona companyia!!


Dimecres cumple de la meua mimí! Caferots en Allande i Miguelito; Naima, Judith, ella i jo.
Visitem a Shaileta i la Iris; Vane i Alex, quedem en Tania i pirem pal Monte.
Cap al mirador del Montsianell que fea la tira que no hi anava!!

I com sempre.. cada vegada que torno al poble, m'he de crusar en la meva Ex-Ranxera..!! u_U..!
Quins collonns..! ara que este més l'haigués acabat de pagaar..!! Cagooondennn! x'DDD
Però bueno, lo millor de tot és; que la vaig conseguir vendre més cara del que em va costar! uajajaj

En fiin! Alego fem birretes i maiks pel raco en Miguelet on també estaba la Mahoou! ^^

Avui caferot com sempre en Allande i Tania, alego ne'm a vere la Esther i pillem menjar per emportar, dino en Allande, Jordi i Eyden, alego deixem el peke a la guarde i ne'm a pendre algo en Tania i cap a la Piscina!!
Sin fea d'anys que no em banyaba a la piscina de Tania..! Iau, Solet.. Relaax.. Més Beee! ^^

Después quedo en Noemí per fer una birreta i tirem pal raco, estaba Pauleta i Mahou, fumem una miqueta i corria un airet més bo.. m'haigues quedat dormin tu! Com anyoraba esta tranquil.litat total del Poble!


"No valores lo que tens hasta que ho perds"

Al viure a Bcn no es que és perdi l'amistad, però es refreda per culpa de la distancia,
així que cada cop que vinc al poble per mi és una alegría immensa, i tant jo com la meua gent intentem exprimir al màxim aquestos ratets, ja que després sabem que els trobarem a faltar!


Em sento la més afortunada del món, de tindre els amics i la parella que tinc!


,,,^.^,,,

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario