viernes, 8 de junio de 2012

Free New Look


"Nova Mirada Lliure"

Dies de canvis totaal! Al final m'he vaig deixar la feina! Quin caxo pes que m'he tret de sobre, tú!!!
I al igual que jo, els compis que van entrar en mi també han plegat! Uajajajja! Si esk... Sin comments..!

En fin, que això ja es "aigua passada" ajajajja! Al menos he conseguit caleroons! que bonss soon! juis juis!!

Al primer dia de saborejar la llibertat, Lorena i Jo vam pirar pal Parc Güell i al Labertint d'Horta! ^^
Una nit vam patinar10km per tota la Barceloneta durant 2 Horetees! Això al poble és imposible! x'DD

I també vaig passar una tarde al chiringuito de l'eskamot Diabòlic, la Colla de Diables!!  ^^
Que a la nit van fer correfooocs i els anava donant jo la piro! jajajaja!

Al final macabaré fent de la collaa.. Ja vorás tú!! x'DD

I ahir cap a l'Splau de Cornellà amb el meu xic! Dinarillo.. Geladets.. Povalets de Quintos i Cine!
On també ens vam trovar a la Juapa, el Fran and company!

I canvi de look que ja tocabaa! Back to Red Again! 
Ohh Yees!!

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario