domingo, 24 de junio de 2012

Pel Delta de Llobregat



Avui desconexió en les Bikes pel Delta de Llobregat.

I en unes horetes pal Delta de l'Ebree amb els meus minimiaus!! :D
Em tindré que partir per poder quedar i vore a tothom..!! x'DDD

I la setmana que bé, em baixa el meu Inyu amb la Blacky i la Judith en lo seu xorbo d'Almeriaa!! ^^
Pffft..!! La liareeem! fa un anyet que no ens juntem totes dos! jajajaja!

I ja vorem si tenim temps pa fer tot lo que ens hem proposat..! x'DD

"Una setmana perduts amb les gosses pels Pirineus.. Bilbao.. (llàstima tot el jaleo d'Asturies..) Port Aventura, Rafting, Vies Ferrades i Refugis per Andorra, Visitar Sevilla ja que ens han invitaat! ^^ (Alemania e Ibiza quedarà pendent. ^^) Dinarillo per Segur de Calafell amb els Sogres i M'unspares, Escalada i concertets per Ulldecona, Wake i Canaletes, Rustidetes.. Piscina.. Platjeta.. Parrissal.. Caramella.. Renaixement en lo Tito Vicent.. Ports de Caroo.. Rufugi la Molaa.. Montserraat.. .."

Aix...!! Massa coses en un sol més! x'DDD

I ancara tinc que acabar la Memoria...! 
Pffftt... espero quem done temps d'entregar-la a l'Ocutbre..!!


En fiiin.. el temps dirà! ^^

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario