miércoles, 17 de abril de 2013

Primaveraa!



Com mola que ja s'allarguen los diees i face tan bon soleet!!

jastem als últims dies del curset de carretillera..! Ja només queda la part pratica de carretilles iau!
Ara que xalem tant jugant a la cuatrola..! x`DD (Una especie de guinyot pero molt mes rapid de jugar)

I al meu inyu.. como no.. l'han tornat a canviar de planta.. ¬¬u..
En lo que xalava jo perseguint-lo, mentre ell tirava la basura en la meua hora del pati! jajajaj!
Ara me l'han enviat a santo tomar por culo, una horeta de camí envers dels 10min que tenia caminan...

En fin, la faena es la faena i almenos pel Metro/Tranvia pot lleguir lo llibre que li vaig regalar del Bufón.

I esta semaneta que be.. lo Dijous dia 25 m'he decidit a examinarme del puto carnet de moto..
Vaig començar molt il.lusionada pero ja fa dies que estic desmotivada i molt indignada per la puta pasta..

Perque ja porto setmanes sense anar i nose sin tindre prou pa aprovar en 4 practiques de merda més..
pero passo de gastarme mes pasta que jan porto 635€ gastats.. i m'esta surtin més car que lo de cotxe..
27€ per 45minuts de classe que damun me toca estar esperant a cada circuit  per la peña que som..
perque totes les putes autoescoles i els seus alumnes practiquem tots al mateix circuit d'on farem l'examen..


ES UNA PUTA ESTAFA!!
PERO NOSE DE QUE ME QUEIXO SI TOT AQUÍ VA IGUAL..


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario