martes, 9 de abril de 2013

Muntanyeta per la Venaa!



Buenooo! Nosta gens malament la meua entradeta als 26 Anyets!
No he tingut temps ni d'entrar per aquí!! x'DD

Pica-pica a classe.. Escapadeta pel pantà de Sau.. Pal poble soparillo en Jessica, Albert i Miguelitoo!
Alego Festorra del meu cumple en Allande i Susi..! (Que ja tenia ganes d'una bona borraxera! jojojo!)
Baixa el meu Inyu i Escapadeta per la Caramella.. Escapadeta i merendola per l'Assut de tivenys..
Visitetes a la garrigueta de Noemí.. Passeig per la Via Verda.. Cafetons i Birres.. I per Caro en Vicentet!

I después de 3 mesos perdut per Ibiza m'unpapa ja s'ha dixat caure per casa!!

Com se nota que ja fa més bon temps!! En ganes de que sigue Juny per fotre el camp als Pirineus!!

Havore si m'aspavilo i torno a les practiques de moto que ho tinc abandonat! jajaja!

Tick.. Tack!!!


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario