viernes, 19 de abril de 2013

Meu Casco!!



Buenoo.. Una miqueta tard.. pero perfí ja tinc lo meu regalet de cumple a les  meues mans!!!
Casco de moto nou i damun aerografeijat!! Llastima que no s'aprecien les flames verdes del lateral!

Com seu curra lo meu Fosky! Trovo ques un dels millors que m'han fet mai, la veritat!!

Ara ja tenim dos cascos i només me faltara la moteet! Cagon den.. Havore si pa neste estiu ja cau..
Ahir despues de dos semanetes vaig fer la meua 5nta practicaa! I la veritat que de puta maree!
Me va be aixo de dixar passar temps, ja faig la prova d'equilibri de puta mare! ^^

Pel que mes patixo i tinc temo es que me traicionen los nervis al moment de la veritat..
Quina tensio.. de vegades ansumio que faig practiques de moto i tot! jajaj!
#En ganes d'acabaaar jaa!#

Tick.. Tack..!


.


No hay comentarios:

Publicar un comentario