miércoles, 28 de noviembre de 2012

Movimeeent!


Buaaa..! No tinc temps ni d'Actualitzar lo Bloog! ajajjaja

Dies de no paraar! Soparillos i Cervecetes en Vicentet i vells amics! ^^

Dissabte vaig fer turno intensiu de matí i vaig poder passar tota la tarde i nit en lo meu amore! ^^
Vam Berenar, Comprar, Cerveceijar un rato i Sopar al Jumbo! jejjee

Alego dormint 3 horetes vam matinar per anar en lo tito Vicentet als Ports de Caro a per Boletsss!
I tant vam matinar que ni en los frontals veem rees..!! jajaja! Així que vam dormir tirats pel cotxe un ratet!

Cistellades de Morenetes, i de rovellò només uns quants i va i el primer el trova el pixapins! ajjajaja
La sort del principian! jejejej! Que vaig xalar, ja necesitava dosis de muntanyeta! ^^

I avui ja tenim els Ports Nevats!!!

Ara en ganes de pujar a vore la neuuu!! ^^

Tick.. Tackk.!!


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario