jueves, 8 de noviembre de 2012

La Vie en Rose


Els nostres ratets junts!! ^^

Que ancara que siguin pocs, són intensos! gngnyngy!!
M'acudixes en bici desde l'Aldea.. El rato quet passes al bar en mi només per vorem i estar juntets..!
Les Birrotes del Golden.. Dormir junteeets.. Aixecarnos i seguir juntets abraçadets..!! gngnygy..!!

I el millor dia va ser al vindret a vore ahir a Barna el meu dia de Festa per sorpresa! x'DDD
Que ja veus.. la sorpresa me la vaig emportar jo al entrar al pis..!! Uajajaja!
El meu dia de festa netejant el pis que tenia de merda fins a dalt..!! ajajjaja! Madre miaa..! >_<'

Ens fotem una bona migdiadota juntets.. M'invites al Buffet per dinaar.. Mirem una peli tirats al sofà..
Pillem les Bikes i nem pal Mandragora.. Birra.. Futbolos.. Billar..! Sofing.. Edredoning..! gngnny..!!

I com a despedida sorpresa, avui he pillat el tren una mica mes tard per passar mes ratets junts! ^^
He pillat kebaps per dinar tirats per Sants. I donant minjar a les gaviotes..! Al final totes estaven allí! x'DD

Ains..! 2 dies només per tonarte a tindre entre els meus braços..!! *__*


..La vie en Rose - Edith Piaf..
http://www.youtube.com/watch?v=SHCccQbfCi8


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario