miércoles, 28 de marzo de 2012

Collserola & Montjuïc


Fotos del finde passaat!

Escapadeta en Bici per Collserola amb la Blacy, el Víctor, l'Oscar i jo! ^^

Desde Hospitalet fins Plaça Catalunya pillem lo Ferroril hasta el Baixador de Vallvidrera, pujem fins al Tibidabo, passejem pels Jardins del viver de Can Borni on parem a dinar i ens quedem per alli tirats.

Alego baixem en les bicis del parc de collserola fins Hospitalet on la Blacky va aguantar com una campeona.

Al arribar a casa ens vam quedar en ganes de més així que vam trucar a la Juapa per vere si s'animaba a vindre en la bici pa la Barceloneta. Però de camí cap allà vaig acabar punxant la roda així que com estabem per Montjuïc ens vam quedar per allí jugant al Frisby tots tres mentre passaba la peña, al final se'ns va fer de nit!! jejejee

I avui últim dia de l'esplai fins el dia 10 no tinc que tornaaar! :D
Dema cap a Plaça Catalunya a per la Vaga 29M!
Divendres Meu cumpleee!
I cap al Praaat a vere que tal els van les práctiques als meus compis de Classeee!
Dinarillo sorpresa del meu Xurri al cantoo i regalitu sorpresaaa! Nyi, nyi, nyi!!! ^^

Dissabte paaaaal Pobleee i soparillo i borraxeraa al cantoooooo!!! :D :D :D
Quines ganes de vore a tothom!! Desde Gener que no xafoc Ampostaaa!!

Tick..! Taaack..!!!

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario