miércoles, 15 de febrero de 2012

Puppy!


Polpet Poppy!! ajajajaja!

Avui al curset de Monis em decidit fer una mascota del nostre curs per plasmar-la a una samarreta! ^^
Així que al final em triat el polp perque un Monitor ha de ser polifacètic!

I com sem dona be dibuixar, sempre acabo fent jo els dibuixets dels murals! x'DD
Per lo tant, també m'ha tocat dibuixar i elaborar la plantilla del Poppy per a tota la classe!!

Pero jo, encantada de la vida! Sempre mangradat dibuixar!
Em relaxa molt!! I escoltant Fito ja es lo Màxim! ^^

A més, el resultat m'ha agradat tant, que me'l guardare a la llista de Tattoo's Pendents!! jajajaja! :P

I foteta de les birretes que vam fer al surti de la Visita a l'Esplai de Bellvitge!!
Caxo Peaso d'Esplaiii!! Es Enooormeee! Quin goig em faria currar alli!!


Ja queda menys per fer les Pratiqueess..!!  Tick..!!  Tack..!!



.

No hay comentarios:

Publicar un comentario