jueves, 23 de febrero de 2012

Happy Moments!!!


Que dir..!!!

Ja tinc le Teorica al saaac!!!
I demà començo les Pràctiques a l'Esplai de Bellvitgeee!!! jojojojo!!

Dimecres vaig coneixer davisiñu i la novieta que estan vivint a Alemanya!
Ens vam passar tota la tarde bebent Povals de 5 Quintos a 3€!!! Vaia bufa!! x'DDD

I avui l'Oscar i jo ens hem passat la tarde per la Rambla i tirats pel port Vell! ^^
Alego ens hem fotut uns gofres de xoco..!!! Sense Paraules!! Uajajajja!

I.. I...!!! Aix, Aix, Uix, Aixxxx..!!!
Que si tot va benne aquest Domenge ens nanem a Skiaaaar a la vall de Núria!!

Perfí podre Skiar per primera vegadaaa!! 
I estrenar l'equip que em va regalar la cunyada!! :D :D

No es pot descriure en Paraules lo Feliç i Agust que em fas sentir!!!
Ets lo millor que m'ha passaaat maii!!


T'estimo carinyo!!

,,,^.^,,,



.

No hay comentarios:

Publicar un comentario