lunes, 27 de febrero de 2012

Esquiant per la Vall de Núria!!!


La meva 1era Esquiadaaa!! Ueeeeeeeeeeeee!!! :D

I per ser el primer cop, vaig acabar baixant per blava i vermellaaa!! ^^

Ara que l'Oscar amb l'Snow va fer dos cops la Negraaa! Enveja Sanaa!! jejjeje Que Craack Carinyo!!
La propera provaré l'Snow que és mes facil caure, cul anterra iau! x'DDD

I ree, molt contenta amb el grup, i amb el Marc i la Juapa que em van ajudar mooolt! ^^
Marc ensenyant-me i la Juapa rescatant-me de surti de pista! jajajaja BRUTAAL!!

I també vam perdre la camara.. En totes les fotos fetes durant el diaa...
Però al comentar-ho als treballadors van baixar la pista i al punt d'informació la vaig recuperaar! :'D

Alego com a final brutal vaig acabar descarrilant el puto telearrastre!! IMPRESIONANT!! 
Simplement al arribar dalt vaig soltar-ho com sempre iau, a pendre pel cul!!! jajajajjja!

Videoooss!! 

Telearrastre i Primeres Pistes!

Oco que vaaa...!!! Uajajjjaj!

Pista Blava en pendent Xungaa! jajajja


Moolt Feliiiiiç i Contentaaa!! Un somni de molts anys fet realitaaat!!

I en moltes ganes de repetir algún dia!!! :D :D

Tick.. Tackk..!!! 


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario