jueves, 20 de junio de 2013

Per Sevillaa!!



Buenoo..!! Com se nota que estic de Vacanceees!! Muahaha!!

Los concertillos del poble abans de marxar a Sevilla van ser uns desmadress! x'DD
Lo divendres Concertet d'Albert a Amposta en Tery i Miguelet i uns raperos hasta les tantes pel Free.
Alego lo Dissabte concerts al Parc de Tortosaaa... Pff..! Borraxera com fea molt que no l'agafava!
En Noemí, Laureta, Montsetes, Allande, Tania, Susi i Jordi! Totes K.O. menos la Susi i Jordi! x'DD

Un Consell.. No agafeu un tren en resaca... i menos si és de 2 hores de trajecte..!! >_<'
Sort que a Barna vaig poder dormir una miqueta abans d'anar pa l'aeroport a passar la nit!

Iauuu! Per allí tot de puta maree!! En lo cotxe amunt i avall! Per l'Alameda, La giralda, Lo pont de la Triana, La Plaça Espanya, Pel parc Americà.. Que si Xixarrones de càdiz.. Salmorejos.. Serranitos..!

Una pecha de jartá que mos vam fotre vamos..!! I tot bonissim!!

I l'últim dia ens vam quedar la Triana i jo mano a mano per Sevilla! Un fart de xarrar i bon rollo! ^^
Mentre lo xicuelo a Barna de metges.. Al final té menisc i lligament trencats.. i lo cartílago penjant d'un fil..
Menos mal que només ha tingut 1 baixa en 6 anys.. Que sinò, el fotrien fora de la faena tot i estar fixe..

En fi.. Que la situació va ser una mica extranya..! Però la de coses que vam xarraar entre xicueles! x'D
Jo per Sevilla en la ex del meu novio i ell a Barna en M'amare..!! jajajaja! Bonissim!

Ara toca esperar pa l'operació.. i havore si dixa de ploure pa examinarme de la puta motoo!!
Que ja m'han trucat pa currar a Ikeaaa!! :D Només pa la 1era semana de Juliol.. pero algo és algo!!


Tick.. Tack..!


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario