viernes, 28 de junio de 2013

Don't Stop!



Dies de no paraaar!

Excursioneta als Ports, al coll de l'assucat, en Vicentet, Paco, Oscar i la Yunota.
Pa Sant joan van baixar la Juapa i l'Oscar en la Blacky, i vam pujar a passar la nit al refugi de la mola, on mos vam trovar a Cantero!! Iauu birress, carn a la brasaa, vinachoo de Bateaa i Cantero mos va portar a la cova que va descobrir als Ports, la Cova Cantero! jajaj! Fea temps que habia sentit parlar d'ella i jo i Vicentet la voliem feer! ^^

Alego ensundemà pirem pa Horta de Sant Joaan a dinar i pal Toll del vidreee!!
Que quan ens vam quedar totsolss... La Juapa, l'Oscar i jo ens vam quedar en pilota picada!! Uajajaj!
La penya que passava per la sendera ens podien vore i flipaven! jajaja! Brutaal!

L'últim dia també els vaig portar a voltar pel Delta, pel Jardi del Bou, Els ullals, La Ràpita i Poble Nou.

I esta semana... ja he conseguit amanir el sac i tindreu tot lligaaat!!!

Ja tinc lo carnet de moto gran a la sacaaaa!! :D
I ja tinc currooo!!! Esta tarde ja comensoc a Ikeaa jornada completaa!!
I a Setembre me posoc a estudiaar!! jojojo!!

Ara havore si puc en toooot! Muhahaha!!


Tick..! Tackk...!!


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario