domingo, 26 de mayo de 2013

Dies distrets!




Buenoo pos ja he començat les practiques a Ikeaa!
Concretament para Sama Logística, que realitzem el transport i muntatge a casa!

La veritat es que tot hi estan curran cara públic e inclús dissabtes me mola im passa el temps volaan!
Havore si en una miqueta de sort m'agafen pa currar a l'estiu o algo..!

I bueno, vaig presentarme pa l'exàmen de moto, i tal com ja me temia.. no m'ha anat massa be!
Totes les pràctiques per dins a Barna i l'exàmen me toca pel Prat..! >_<'
I això que l'examinador no era dels cabrons.. que me va dixar anar totsola i vaig fer cap a un peatge.. ¬¬u

Cagon la puta! Jo que volia que m'anés dien per on anar..! Que no em coneixo res home! x'DD

I com ja sé portar moto, que l'únic quem fot es conduir per Barna..
He decidit examinarme al poble, ja que mel coneixo de pe a pa! I així no faré més practiques! :P
Que percert... al poble una classe me costa 18€... i a Barna me fan pagar 47€.... ¬¬u

Putos lladres... la de pasta que m'haigues pogut ahorrar... Pero buen, ara pal Juny ja meu trac de damun!

I el mateix dia vaig anar a buscar lo meu carnet de Carretilleraa!
On vaig retrovarme en los compis de classee! i vam estar tot lo matí xerrran! ^^

I ress, en ganes d'acabar este més havore que passaa!!

Que si no tinc curro mos la fotrem pels Pirineus i pel poble de farraaa!! ^^

Tick.. Tack..!!


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario