miércoles, 15 de mayo de 2013

Canviss!



Com m'aburrixo.. Jo vaig fent com sempre!
Ara a pel blau una temporadeta.. i alego a pel gris!

Avui ja he firmat lo contracte de pràctiques! I al final no vaig a Mercabarna si no a Ikeaa!! ^^
Molt millor! Perque me queda més aprop i al fer turno de tarde no tinc problema pa fer l'Examen de moto!

Que ja començo en tot la semana que be! Lo 21 a Ikea il 23 tinc l'examen de circulació de motoo!
I vaia dies de papeleos porto.. pero ja ho tinc tot mig encarrilat!

Los papers de la Puta Renta.. los de pràctiques de carretilles.. del paro.. i les preinscripcions pal Insti..!

I a lo tonto, a lo tonto.. este mes he tingut bons ingresos!
Entre la Renta i les joies d'or que venut..! Ja tinc més de mig carnet de moto recuperat! Méeel!

Total, mai he sigut de joies i molt menos d'or! I pa tindreu per casa tirat..! jajaja

I bueno al final m'amare va marxar dilluns pero dimarts ja va vindre Lorena a passar uns dies!
Unos van y otros vienen! x'DD

I este finde vindra la Triana i el Dani de sevillaa.. juas juas!
Som l'hostal gratuit d'hospitalet!

I reee, a liarla parda este findee!


Tick.. Tack..!!


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario