miércoles, 31 de octubre de 2012

New Holes!


Piercings Nouss!! 

Pos bueno torno a tindre ferralla nova al meu cos! jajajjaa

Jo que me'ls habia tret tots els de la cara per no fermen cap més...! jajajaja
Però buen, ara a la cara nomes me n'he fet en un i m'encantaaaaaa!!

Perque el que ja tenia al llavi.. per culpa de la puta xapa de la barra..
I per culpa d'un cunyat molt alocat.. em van acabar destrossant la geniva.. x'DD

I com fot tans d'anys que'l portava.. No me vea sense lo meu pinxito del llabi! jjajaja
Així que un dels piercing nous està a la part externa del llavi! ^^

I l'atre al Canalilloooo! Muahhaha!
Pero me cagon la puta.. Me va tindre que foradar 3 vegades la tosina....

Una perque al passar el piercing pel forat.. va i se li escapa... (Dish....)
L'atra perque al possarmel i tot bé... Pos no està tort..!???   (¬¬u)
Total que una mica més i paso de tot.. però a la 3era va la vençuda, tú!!!

Cagon la puta quin maaaaaal! jajajja
Però diràs que sóc massoca jo també.. o esque la gent es una incompeten..
Això passa per agafar ofertes de 2x1...  Però mira, no volia forats!?? Tomaaaa FOrats!! jajajaj

Però això sí, els que tinc es queden per sempre ja!
El de la llengua, melic, canalillo i llavi! Muahahaha!

Tick.. Tack..!!!

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario