lunes, 8 de octubre de 2012

Concertasso!



Buenoo, una nit bastan llarga i completa!!


Bon ambientasso! Inclús tan, que pareixía un festival en tanta penya!
Primera parada en busca de priva on descubrim que feen oferta 2x1! juis juis juis

Alego ens trovem en mimí i pauleta i més penya del Deltaaa! ^^
Iaau, paca dins al barullo en maikets i priva!

Al principi lo normal.. gent tocan la pera i apretujant per anar cap avant..
Alego poc a poc els van anar foten fora també.. jajaja
Atres estaven hasta el cul de Cristal i per poc no surten calents d'allí...
M'apareix molt bé que ús drogueu... pero aparteu-vos de la multitud si no sabeu comportar-vos!!!

En fi.. A la mitja part vam surti a pixar i elles a buscar priva, i com els WC estaven a petar..
me vaig buscar la vida entre les papeleres! Después, ja vees a les ties imitan-me per no fer cola..!! jajaja
I res, alego ja si que si, a les cançons mes bones, ben tranquils i ben amples que estavem!!

En acabar lo concert em vaig trovar a Ximo, Aitor, Isewí i tots els que baixaven en l'autocar.
Pero mentres natros xalavem al concert altres patien.. a mimí li va agafar un atac d'ansietat pels nervis i baixada de pressió per culpa dels maiks.. (i això que ara n'he fuma pocs...)

Pauleta s'havia quedat tot lo concert en ella i al final va acabar trucant a l'ambulancia, perque no era normal que vomites tant si apenes va beure.. i com l'autocar marxava em vaig fer càrreg d'ella i vaig pujar a l'ambulancia per acompanyar-la. Al rato la envien, sense haberli donat res per al dolor, i pirem pa casa, això si, aspaetet i ella passant-ho fatal pobra. La putada esque la gent no antén que és per culpa dels nervis i tots los problemes personals.. i o relaciona en un abús d'alcohol o altres drogues mes dures..

Pero buen, el conductor era molt majo i vam estar parlant del tema, es sorprenen la quantitat de casos que tenen.. i la quantitat de joves que se'ls moren per culpa de les drogues.. tenin tota una vida per davant..

A les 5 del mati ja estavem per casa i l'Oscar també va fer cap, ja que después del concert, com només podia pujar un a l'ambulancia, li vaig dir que marxes a Undead ja que haviem quedat per surti de festa.

Iau, ensundemà ens aixequem prontet i xino xano l'acompanyem a Sants on pilla el tren pa Amposta.

Avui a baixat m'unpapa d'eivissa i també s'ha quedat a dormir a casa nostra! jejeje
Demà l'acompanyaré a Sants també! Que raro que passe tanta gent per casa! Pero me mola! ^^

I rees, en questió de dies menvaig jo també pal poble! Que ja obrin lo bar i ja tinc faeneta!

Dixo un video meu en directe!

..So Payaso - Extremoduro..
http://www.youtube.com/watch?v=IXWBf8jVvNw&feature=plcp


Tickk.. Tackk..!!


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario