sábado, 14 de junio de 2014

Via Ferrada! Baumes Corcades!



Meues fotetes per la Via Ferrada de Centelless!!

Concretament les Baumes Corcades! Que te el Pont Nepalès mes llarg d'Europa!! 70metres!


El meu primer pontet i mel vaig fer en un plis! jajjaja! i Damunt em vaig fotre a pegar salteets! Brutal!
Tramets durillos on faltava un escalò i varies panxades de la roca, pero com una campeona amunt!

Fea molt de temps que volia fer Via i per culpa del curro no podia..
Així que gracies a Oscar i els compis del gimnàs que em van avisar i vam passar un bon diaa!

" Esforç, Constancia i Superació. Els límits els poses tú!!! "

En ganes de mess, esta vegada anirem jo i Mauro en les motos! ^^

Meu video montatge!!
https://www.youtube.com/watch?v=tWnERefqKms

Tick ... Tackk!!


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario