jueves, 19 de diciembre de 2013

Retrobike


Taller de reparació i customització de motos customs!

El taller on porto la meua motet i que ademés tinc molt aprop de casa! jijiij

Avui suspencio nova a la meua motet, una mica mes curts dels que portava, para que sigue mes chopera.

Quines ganes tinc de foterli una bona customizació en aerografia i accesorisss..!
La moto blanca em té loqueta, llastima que no s'aprecie a la foto, però el foco que té es una calabera i la llum li surt pels ulls, tambe te les manetes de calaberes i ara li fotran una llanta el doble de gran a la roda de davant. Com se nota que es una moto de fora, ja que aquí no està legalizat.

La trike també mola que te cagueees! Avui els amos m'han invitat a un quinto i tot!
I me regalen samarretes quan vaig de la casa Negro Mate que ya no fabrica robaa, una llastima!

I reees, demà notes de final de trimestre i vacanceeeeees perfiiiiii!!!
Dissabte festa per Undeeed on vindra la Triana de Sevilla i es queda per aquí hasta el 30! ^^

I en poquets dies visita pal pobleeee en la meua geeent!!
Llastima no puguer estarme una semana i baixa la moteeet! eejeje

Tot vindràa...!!!

Tick!  Tack!!


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario