domingo, 13 de octubre de 2013

Meua Viragoo 535!!



Buenooo, pos al final no me pogut asperaar! I Ahir ja vaig quedar pa comprarla i fer lo canvi de noom!
Ancara li falta el respaldo i donarli una mica de neteja que la tenien una mica abandonada pobretaa!

Pero ja tinc tubos escape lliures, mandos avançats, manillar cuelgamonos, rodes noves..
Bueno, aquí l'anunci de la moteet, pero en realitat m'ha surtit mooolt mes baratota! 2350€! Muahah!
http://www.segundamano.es/barcelona/yamaha-virago-xv-535-customizada/a46459507/?ca=8_s&st=a&c=6

I rees, ahir lo meu primer dia en ella i jam agafat la ronda litoral panar a Sant adrià al club de moteroos! jiji
Akaris i Felipe ens van vindre a buscar al demonix, para ferme d'escolta i anar tots junts! ajajja

I ja m'han dit que ole els meus collons, que pocs d'allí, el primer dia de tindre una moto porten a ningú de paquet i molt menos fotersela per les rondes a corre! Muhahaha!

Ara havore si l'Oscar s'aspavila is posa les piles i se trau lo carnet para anar els doss en motarres! ^^

Poquet a poquet els somnis es van alcançaaant!!!

Curro.. estudi.. Husky.. Motoo.. ja no em queda res per desitjaar..!
Bueno si, una caseta als pirineus! x'DD

Algún diaa tamee..!!  Mentres tant.. Broooombrombrombrobrmomm..!!

,,,^.^,,,


No hay comentarios:

Publicar un comentario