domingo, 26 de agosto de 2012

Tequila + Factory



Al final ni Amposta, ni Segur, ni Sants!! uajaja!

Primera parada Balhala! Birrotes + Futbolo!
Alego al Tequila! On podies escoltar la música en cascos! Bon métode pa passar d'algú! jajaja
I xupitos and birra gratiss!! Si esk.. com poden abandonar una Birra fresqueta a la barra!?? x'DDD

Alego pal Factory pa la festa Barbie Killer on suposadament era Metal, Punk i Rock!
Però va ser una puta estafaa! Tot és merda comerciaaal!! Almenos em vaig trovar a Hara després de tant de temps sense vore'ns!!! Ara curra allí tots els dissabtes! Hem de quedar per fer un sopareet! ^_^

I ress, avui he reconstruit la nit ja que la mescla dels putos cubates me mateen!! x'DDD
A mí doneume cervesa només collons!! Que al ViñaRock tinc demostrat que tinc agüant!! jjajajja!

Al marxar vaig pixar en zona prohibida..! jajaja! va ser acabar i vindre el metro! x'DDD
Alego camí de casa ens vam trovar uns carritos de compra abandonats pel carrer!!

Iauu, munxic em porta pa ca casa amb el carrito!
On per fer-me la foto m'amolla estàn costa avall l'animalet!! uajajaj!

I avui peliculón de Trainspotting! no em canso ni em cansaré de vorela xeic!!

Tick.. Tack.!!

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario